Fórmula 1

La Fórmula 1 reitera la seva aposta per Catalunya en el 30è aniversari

“No podíem per­dre aquesta con­tinuïtat. Si surts del calen­dari no saps quan hi entraràs de nou, ja que hi ha molts ter­ri­to­ris que volen aco­llir un GP, cons­ci­ents de l’impacte d’un esde­ve­ni­ment així”. Són les parau­les de Ramon Tre­mosa, el pre­si­dent del Cir­cuit de Cata­lu­nya, l’esce­nari el 8 i 9 de maig del Gran Premi de Fórmula 1, la quarta cursa d’un mun­dial que, d’entrada, sem­bla força més obert que el del curs pas­sat. “Aquesta tem­po­rada és un regal. Si ens pre­gun­ten qui gua­nyarà la cursa o el cam­pi­o­nat, no ho sabem”, il·lus­tra el pilot Pere Martínez de la Rosa. Mont­meló alber­garà el 31è Gran Premi de F1 en el seu 30è ani­ver­sari. El con­tracte amb la Fórmula 1 es nego­cia cada any tot i que l’interès lògic seria sig­nar un ter­mini més ampli. De moment, man­te­nir-se dins de la roda ja és un què, tot i que el vati­cini del pre­si­dent del RACC Josep Mateu és encara més opti­mista i amb pers­pec­ti­ves de lon­ge­vi­tat: “És l’inici d’una nova etapa. La F1 estarà molts anys amb nosal­tres. No hi haurà afició però si que tin­drem la imatge del nos­tre ter­ri­tori al món. Espero que hi hagi con­tinuïtat i que aquest exem­ple de col·labo­ració pública i pri­vada ens per­meti seguir enda­vant.”

En la pre­sen­tació s’ha cor­ro­bo­rat que no hi haurà públic, tot i que el pri­mer tinent d’alcalde Jaume Coll­boni, en repre­sen­tació de l’ajun­ta­ment, ha donat claus de futur: “És molt impor­tant que comen­cem a cami­nar en aquest àmbit. Hi ha for­mes segu­res de fer la deses­ca­lada perquè el món de l’esport ho neces­sita”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)