Més motor

Sanz debuta amb un Mini 4x4 de raids i amb Oliveras de copilot a l’Andalusia Rally

Laia Sanz ini­cia avui l’Anda­lu­sia Rally al volant d’un Mini 4x4 de la cate­go­ria T1, la màxima de la moda­li­tat dels raids. Com a copi­lot tindrà l’antic acom­pa­nyant de Nani Roma i expi­lot de motos Dani Oli­ve­ras. L’Anda­lu­sia Ral·li és pun­tu­a­ble per a la Copa del Món de Cross-Country i fina­litza diu­menge. La pilot cata­lana tor­narà a con­duir un cotxe després de debu­tar sobre qua­tre rodes amb un bugui lleu­ger a la Baja Dubai a mit­jans de febrer i dis­pu­tar fa un mes la pri­mera cita de la Extreme E amb un vehi­cle elèctric a l’Àrabia Sau­dita..

“Estic molt con­tenta de córrer amb un Mini a Anda­lu­sia, perquè és una gran opor­tu­ni­tat per apren­dre amb un vehi­cle com­pe­ti­tiu. És una cosa total­ment dife­rent al que he fet fins ara” ha expli­cat Laia Sanz. El seu cotxe serà un Mini John Coo­per Works Ral·li de l’equip X-raid, un dels més com­pe­ti­tius del Dakar. El seu objec­tiu en aquesta com­pe­tició, segons ha reco­ne­gut la pilot, és fer quilòmetres i aga­far con­fiança en un cotxe per pre­pa­rar la pro­pera cita de la Extreme E, que es dis­pu­tarà el 29 i 30 de maig al Sene­gal. Res­pecte al seu copi­lot, Dani Oli­ve­ras, ha expli­cat: “Fa molts anys que conec en Dani, des que érem nens i els dos corríem en trial. Ens ente­nem a la per­fecció. Comp­tar amb ell és una gran opor­tu­ni­tat; té experiència i navega molt bé. Només neces­sito acos­tu­mar-me a escol­tar un copi­lot que està al teu cos­tat i et va dient el que has de fer, una cosa que és molt nova per a mi.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.