Fórmula 1

Mercedes domina els entrenaments del GP de Rússia i Verstappen iniciarà la cursa últim

Bottas fa el millor temps i el neerlandès canvia el motor i serà penalitzat en la sortida

Els dos pilots de Mer­ce­des, Valt­teri Bot­tas i Lewis Hamil­ton, han domi­nat les dues pri­me­res ses­si­ons d’entre­na­ments lliu­res del GP de Rússia en el que el líder del mun­dial, Max Vers­tap­pen, sor­tirà des del dar­rera de la gra­e­lla. El neer­landès de Red Bull ha can­viat tota la uni­tat de potència, i ha estat san­ci­o­nat amb sor­tir des del dar­rera. Ja tenia una sanció de tres posi­ci­ons que venia per l’inci­dent amb Lewis Hami­ol­ton del dar­rer gran premi. També s’ha can­viat el motor al Fer­rari de Char­les Leclerc i també sor­tirà des del fons de la gra­e­lla.

El fines Valt­teri Bot­tas ha sigut el més ràpid tant en la pri­mera com en la segona sessió d’entre­na­ments lliu­res i ha fet un millor temps d’1:33.593, superant per 44 mil·lèsimes al seu com­pany Lewis Hamil­ton. Max Vers­tap­pen ha fet el sisè regis­tre a més d’un segon (1.028), men­tre que Car­los Sainz (Fer­rari) ha fet el setè temps a 1.085 i Fer­nando Alonso (Alpine) el vuitè a 1.169. Per la jor­nada de demà amb la qua­li­fi­cació hi ha pre­visió de forta pluja.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)