Fórmula 1

Lewis Hamilton tornarà a sortir de la posició preferent

Lewis Hamil­ton (Mer­ce­des) sor­tirà del millor lloc de la gra­e­lla del GP de Qatar, en l’estrena de la fórmula 1 a Losail i a manca de dues cur­ses més per a la fi del cam­pi­o­nat del món que es dis­pu­ten l’anglès i Max Vers­tap­pen, que li du 14 punts en la gene­ral. El neer­landès ha fet el segon millor temps a 0.455 i Val­teri Bot­tas (Mer­ce­des) ter­cer a 0,651.

Hamil­ton no mar­cava el millor temps en els entre­na­ments ofi­ci­als des de l’estiu, el 31 de juliol a Hon­gria en una cita que aca­ba­ria gua­nyant –qua­tre tri­omfs més de lla­vors.

Els Red Bull les han pas­sat magres i Pérez ni tant sols ha superat la Q3, fet que deixa satis­fet Vers­tap­pen a l’espera de veure com es resol el pri­mer revolt de la cursa. Hamil­ton diu que els can­vis que van fer han donat els seus fruits i que la dar­rera vola, en una pista molt ràpida, li ha sor­tit rodona (1:21.262). El set vega­des campió del món diu que la llarga recta amb vent a favor abans del pri­mer revolt pot ser deci­siva.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)