MotoGP

Aprilia presenta el seu projecte oficial de fàbrica amb Aleix Espargaró i Viñales

Els cata­lans Aleix Espar­garó i Mave­rick Viñales s’han mos­trat molt moti­vats en la pre­sen­tació de l’equip Apri­lia Racing, que per pri­mera vegada des de fa trenta anys, quan va acon­se­guir el seu pri­mer títol mun­dial amb Alex Gra­migni, ho faran com a equip ofi­cial de fàbrica. Sobre l’esce­nari d’un tea­tre, l’equip Apri­lia Racing ha pre­sen­tat les seves “car­tes” per a la tem­po­rada 2022, que aquest cap de set­mana com­ple­tarà els seus últims entre­na­ments de pre­pa­ració al nou cir­cuit de Man­da­lika, a l’illa indonèsia de Lom­bok.

Aleix Espar­garó diu que té mol­tes ganes de “tor­nar a la pista” amb el seu equip. “Són ja sis anys junts i no són només mecànics i tècnics, són real­ment part de la meva família, la meva segona família, i des d’aquest punt de vista, l’hivern sem­bla massa llarg”. “Estic molt ani­mat”, ha des­ta­cat durant la pre­sen­tació Aleix Espar­garó, que ha reco­ne­gut que “pot ser que pas­sin els anys, però segueixo tenint les matei­xes ganes que quan vaig començar i estic en el cim de la meva car­rera.

“Por­tar l’Apri­lia dalt de tot és l’objec­tiu pel qual tots tre­ba­llem i no crec que sigui just fer pre­dic­ci­ons, pre­fe­reixo cen­trar-me en la feina que tenim entre mans i en la pre­pa­ració, perquè crec que els resul­tats són una con­seqüència directa dels nos­tres esforços”, ha asse­gura el rosinc Mave­rick Viñales. “Hem tin­gut la gran opor­tu­ni­tat de conèixer-nos amb ante­lació, de fer algu­nes car­re­res junts i de començar a enten­dre les nos­tres neces­si­tats recípro­ques i per això hau­rem d’apro­fi­tar aquest avan­tatge al màxim”, ha indi­cat Viñales.

“El tre­ball rea­lit­zat pel depar­ta­ment de car­re­res durant l’hivern ha estat molt bo i ara només queda demos­trar els nos­tres pro­gres­sos a la pista”, va des­ta­car el pilot d’Apri­lia.

Per la seva banda, Romano Albe­si­ano, res­pon­sa­ble tècnic del pro­jecte de l’Apri­lia RS-GP ha res­sal­tat que “la base del 2021 era bona i per això ens con­cen­trem en el motor i en la resta d’àrees prin­ci­pals de la moto, amb unes espe­ci­fi­ca­ci­ons inter­nes impor­tants a desen­vo­lu­par en el motor, però també en aero­dinàmica i ciclística, com també en l’electrònica en moments tan impor­tants com les fre­na­des i les acce­le­ra­ci­ons”. “L’RS-GP 2022 és una pro­funda evo­lució de la base del 2021. El motor ha patit impor­tants can­vis interns, man­te­nint la dis­po­sició ante­rior, l’aero­dinàmica està en cons­tant evo­lució i l’arqui­tec­tura del xassís i les àrees de pro­gra­mari s’han reno­vat amb l’objec­tiu de millo­rar aspec­tes impor­tants com la fre­nada, l’acce­le­ració i l’estratègia de sor­tida”, insis­teix Albe­si­ano.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.