Fórmula 1

Frec a frec entre Leclerc i Verstappen al Circuit

Fórmula 1. El pilot de Ferrari avantatja el de Red Bull en l’última sessió d’entrenaments lliures a Montmeló, abans de la qualificació

Char­les Leclerc ha encapçalat la ter­cera sessió d’entre­na­ments lliu­res del GP de F-1 al Cir­cuit de Bar­ce­lona-Cata­lu­nya, amb set centèsimes d’avan­tatge res­pecte de Max Vers­tap­pen. Els caps de files de Fer­rari i Red Bull són els màxims favo­rits per acon­se­guir la posició pre­fe­rent en la sessió ofi­cial, que ha de començar a les qua­tre de la tarda. Els pilots cap­da­van­ters han fet ser­vir única­ment els pneumàtic tou, per tal de pre­pa­rar la qua­li­fi­cació.

Amb més calor que ahir –la sessió ha començat amb 29 graus de tem­pe­ra­tura i s’ha enfi­lat fins als 32 llargs–, Leclerc ha rodat una dècima més lent que diven­dres (1:19.772), men­tre que Vers­tap­pen ha bai­xat d’1:20 per pri­mer cop durant el cap de set­mana. Els Mer­ce­des han man­tin­gut el bon to d’ahir, amb George Rus­sell, ter­cer (l’últim pilot per sota d’1:20), i Lewis Hamil­ton, quart. Car­los Sainz –aquesta nit li han hagut de can­viar el xassís per un pro­blema amb el sis­tema de com­bus­ti­ble– i Ser­gio Pérez s’han clas­si­fi­cat cinquè i sisè, amb els Fer­rari i Red Bull res­pec­tius.

Lando Nosr­ris (McLa­ren), Kevin Mag­nus­sen (Haas), Valt­teri Bot­tas (Alfa Romeo) i Este­ban Ocon (Alpine) han com­ple­tat el top 10.

Dos pilots han que­dat a l’esta­cada en aquesta sessió: Mick Schu­mac­her, pel tren­ca­ment d’un disc de fre en el Haas, i Pierre Gasly, que ha tin­gut un pro­blema de motor en l’Alpha Tauri.

L’ambi­ent a les tri­bu­nes i pelou­ses del Cir­cuit fa pre­veure una nova jor­nada d’assistència de rècord al Cir­cuit de Bar­ce­lona-Cata­lu­nya.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)