Fórmula 1

Leclerc es reivindica i lidera el primer dia a Bakú per davant dels Red Bull

El pilot monegasc supera Pérez i Verstappen. Quart millor temps per un Fernando Alonso que promet i Sainz és cinquè

Char­les Leclerc ha fina­lit­zat la pri­mera jor­nada d’entre­na­ments del GP d’Azer­baid­jan com el més ràpid. El mone­gasc, tot i això ha comu­ni­cat al final de la sessió un pos­si­ble pro­blema de motor del seu Fer­rari. Ser­gio Pérez, qui con­ti­nua en els pri­mers llocs després de la victòria a Mònaco i que ha aca­bat al cap­da­vant dels pri­mers lliu­res del matí, ha fina­lit­zat en segona posició, per davant del seu com­pany de l’equip Red Bull, Max Vers­tap­pen. El campió mun­dial no ha estat del tot fi durant la jor­nada d’avui.

Un superb Fer­nando Alonso (Alpine), ha fina­lit­zat quart, posició que fa pen­sar que no tindrà pro­ble­mes per entrar a Q3 demà en la clas­si­fi­cació per la posició pre­fe­rent. Cinquè ha que­dat Car­los Sainz (Fer­rari), que no ha fet temps amb el pneumàtic tou, quan anava en cro­nos com Leclerc en la seva volta bona, i ha que­dat rele­gat a la cin­quena plaça. Ens espera una clas­si­fi­cació apas­si­o­nant.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)