Fórmula 1

Ferrari domina els primers entrenaments lliures en el GP d’Hongria

Carlos Sainz i Charles Leclerc lideren les dues primeres sessions

Els Fer­rari han domi­nat les dues pri­me­res ses­si­ons dels entre­na­ments lliu­res del Gran Premi d’Hon­gria que es dis­puta al Cir­cuit d’Hun­ga­ro­ring aquest cap de set­mana.

La pri­mera sessió d’entre­na­ments ha començat amb 32ºC de tem­pe­ra­tura ambi­ent i 56ºC sobre l’asfalt. En ella hem pogut veure una gran igual­tat entre els dos Fer­rari i el Red Bull de Max Vers­tap­pen. Car­los Sainz ha acon­se­guit el millor temps –1:18.750–, men­tre que Max Vers­tap­pen ha estat segon a 0.130 del madri­leny, i Char­les Leclerc, ter­cer, a 0.289. Fer­nando Alonso ha aca­bat desè dar­rere del seu com­pany d’escu­de­ria, Este­ban Ocon.

La segona sessió, ini­ci­ada a les 1cinc de la tarda, ha estat domi­nada nova­ment per Fer­rari, encara que en aquest cas ha estat Char­les Leclerc qui ha mar­cat el millor temps –1:18.445–. McLa­ren ha donat la sor­presa en col·locar Lando Nor­ris en segona posició a 2 dècimes de Leclerc, men­tre que Car­los Sainz ha fina­lit­zat ter­cer. Fer­nando Alonso ha millo­rat els seus temps res­pecte a la pri­mera sessió i ha aca­bat sisè per dar­rere de Daniel Ric­ci­ardo.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)