Fórmula 1

El GP de la Xina de F1 del 2023 no es disputarà per culpa de la Covid-19

S’havia de fer a l’abril i s’està buscant un gran premi que el substitueixi

El GP de la Xina de Fórmula del 2023 que s’havia de dis­pu­tar en el mes d’abril no es dis­pu­tarà per culpa de la Covid-19. Els orga­nit­za­dors del mun­dial de F1 ho han con­fir­mat i han expli­cat en un comu­ni­cat que després de man­te­nir con­tac­tes amb els pro­mo­tors locals de la cursa i les auto­ri­tats xine­ses, el gran premi s’ha can­cel·lat degut a les difi­cul­tats actu­als que pre­senta la situ­ació de la Covid-19 a la Xina. Ja s’està bus­cant un gran premi que pugui subs­ti­tuir a la cusa de la Xina en els calen­dari del 2023.

El GP de la Xina va ser el pro­per que es va ajor­nar l’any 2020 quan es va ini­ciar la pandèmia i després es va can­cel·lar. La cursa xinesa tam­poc va estar en el calen­dari els anys 2021 i 2022 i si que va tor­nar pel 2023, del 14 al 16 d’abril. Ara, però s’ha tor­nat a can­cel·lar.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.