Fórmula 1

El circuit recupera l’últim revolt abans de la recta de meta i elimina la xicana per la F1

Es torna al traçat original i es farà servir en el gran premi del 2 al 4 de juny

El cir­cuit Bar­ce­lona-Cata­lana recu­pe­rarà l’últim revolt abans de l’entrada a la recta de meta i eli­mi­narà la xicana que hi havia. Es torna al traçat ori­gi­nal pel GP d’Espa­nya que es dis­pu­tarà del 2 al 4 juny. Aquesta xicana es va intro­duir l’any 2007 per reduir la velo­ci­tat i afa­vo­rir els avançament.

A més, la pista comp­tarà amb noves carac­terísti­ques de segu­re­tat i ins­tal·laci­ons de pàdoc reno­va­des. S’intro­dui­ran noves bar­re­res TEC­PRO als dos dar­rers revolts d’alta velo­ci­tat i la lon­gi­tud ofi­cial de la pista de 4.657 quilòmetres, 18 metres menys que la pista ante­rior. El traçat espa­nyol també patirà altres can­vis, amb una ampli­ació de l’esca­patòria al revolt 1, i una nova tanca de pro­tecció dels revolts 1 i 2 per millo­rar la segu­re­tat dels pilots.

El mar­ca­dor a la sor­tida del pit lane es remo­de­larà per al 2023, inclosa una torre de senya­lit­zació més moderna, a més de tor­nar a pin­tar i reem­plaçar les vora­des i les bar­re­res de pneumàtics. Final­ment, les àrees cor­po­ra­ti­ves i d’hos­pi­ta­li­tat de l’edi­fici de boxes al llarg de la recta prin­ci­pal s’ampli­a­ran i moder­nit­za­ran.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.