MotoGP

Aprilia vol competir pel mundial de MotoGP amb Aleix Espargaró i Maverick Viñales

L’equip italià presenta la seva nova decoració en el circuit de Portimão

Apri­lia ha estat el penúltim equip de la gra­e­lla en pre­sen­tar la seva deco­ració de cara a la tem­po­rada 2023 de MotoGP en el cir­cuit de Por­timão, a l’Algarve (Por­tu­gal). Pel que fa a la deco­ració, no hi ha molts can­vis, man­te­nint el negre com el color prin­ci­pal. A més, hi ha certs tocs de color ver­mell, de la mateixa manera que l’any pas­sat, amb una línia de color púrpura. Tenint en compte l’any pas­sat, s’espera mol­tes coses d’ells per aquesta nova tem­po­rada. I és que van ser la reve­lació la tem­po­rada pas­sada, acon­se­guint podis i victòries, amb Aleix Espar­garó llui­tant pel cam­pi­o­nat fins al final.

Final­ment, el pilot de Gra­no­llers va aca­bar quart, amb 212 punts, amb una victòria i sis podis. De cara a aquesta tem­po­rada, el català espera poder diver­tir-se. “La tem­po­rada 2023 començarà amb mol­tes incògni­tes. El nou for­mat amb l’esprint de dis­sabte ens exi­girà encara més pre­pa­ració als pilots, però ningú no pot encara ava­luar real­ment l’impacte real d’aquest canvi. M’he pre­pa­rat al màxim i estic segur que aquest any ens tor­na­rem a diver­tir”, ha dit Espar­garó.

Per la seva banda, Mave­rick Viñales va aca­bar onzè, amb 122 punts i 3 podis. El de Roses no va tenir la seva millor tem­po­rada l’any pas­sat, cosa que vol can­viar en aquest 2023. Per aquest motiu, vol millo­rar el seu paper. “He après molt el 2022 sobre Apri­lia i el meu equip, però també sobre mi mateix. En aquesta nova tem­po­rada, podrem posar en pràctica tot allò après durant aquest apre­nen­tatge. M’agrada el for­mat nou de cap de set­mana. Serà interes­sant tant per als afi­ci­o­nats com per als equips, que tin­dran l’opor­tu­ni­tat de pre­pa­rar-se per a la cursa de diu­menge fent ser­vir l’eprint. Estic impa­ci­ent per començar”, ha des­ta­cat el pilot gironí.

La segona part de la pre­tem­po­rada tindrà lloc aquest cap de set­mana al cir­cuit de Por­ti­mao. El cam­pi­o­nat començarà el cap de set­mana del 24 al 26 de març al cir­cuit por­tuguès.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)