MotoGP

Aleix Espargaró i Viñales manen amb les Aprilia

Motor. Fan els dos millors registres el primer dia d’entrenaments del GP de l’Argentina. El líder del mundial, Bagnaia, és sisè a quatre dècimes

Les Apri­lia d’Aleix Espar­garó i Mave­rick Viñales van fer els dos millors temps el pri­mer dia d’entre­na­ments del GP de l’Argen­tina. El gra­no­llerí va ser el més ràpid amb un regis­tre d’1:38.518 i va superar el seu com­pany d’equip per poc més d’una dècima i mitja, ja que el rosinc va fer 1:38.680. El líder del mun­dial i actual campió, l’italià Fran­cesco Bag­naia, va ocu­par la sisena posició amb la seva Ducati a qua­tre dècimes d’Aleix Espar­garó. Àlex Rins (Honda) va pujar fins a la desena plaça en les últi­mes vol­tes en fer 1:39.117, men­tre que Àlex Márquez (Ducati) va aca­bar onzè (1:39.184) i haurà de pas­sar per la Q1 en la qua­li­fi­cació.

L’equip Gas­Gas va fer ofi­cial que l’ale­many Jonas Fol­guer serà el subs­ti­tut de Pol Espar­garó a par­tir del GP de les Amèriques, que es dis­pu­tarà el 16 d’abril. L’ale­many té 29 anys, va com­pe­tir per última vegada en MotoGP l’any 2017 i és un pilot pro­va­dor de KTM

En Moto2 Albert Are­nas va mar­car el dotzè temps amb un regis­tre d’1:43.743. El gironí es va que­dar a mig segon (0.571) del millor temps, que va fer l’italià Tony Arbo­lino (Kalex) amb 1:43.172. El tor­tosí Jeremy Alcoba (Kalex) va ser setzè amb un temps d’1:44.169, a gai­rebé un segon del millor regis­tre (0.997). Jordi Tor­res (Kalex) va fer el 25è regis­tre amb 1:44.926. El rubi­nenc està subs­ti­tuint el mallorquí Izan Gue­vara, que està lesi­o­nat. El pilot de Sant Andreu de la Barca Xavier Arti­gas (CFMoto) va aca­bar la pri­mera jor­nada d’entre­na­ments de Moto3 amb el catorzè regis­tre d’1:49.763, a més d’un segon del millor temps, que va mar­car el japonès Ayumu Sasaki (Husq­varna) amb 1:48.597.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)