MotoGP

Es cancel·la la cursa a l’esprint de MotoGP del GP d’Austràlia pel fort vent i la pluja

La prova de Moto2 s’ha aturat quan s’havien fet nou voltes per les males condicions meteorològiques

La cursa a l’esprint de MotoGP del GP d’Austràlia s’ha can­cel·lat degut a les males con­di­ci­ons mete­o­rològiques, la pluja i sobre­tot el fort vent, que hi havia en el cir­cuit de Phi­llip Island. Les pre­vi­si­ons ja ho havien anun­ciat i per això els orga­nit­za­dors van inter­can­viar la cursa llarga de gran premi, que es va fer dis­sabte i es va pas­sar la d’esprint a diu­menge.

La cursa de Moto2 ja s’ha vist afec­tada per aques­tes males con­di­ci­ons i s’ha mos­trat la ban­dera ver­me­lla quan només s’havien fet nou vol­tes. Les rafe­gues de vent i les males con­di­ci­ons de l’asfalt per la pluja han fet caure a molts pilots encara que no ana­ven a gran velo­ci­tat i l’orga­nit­zació ha mos­trat la ban­dera ver­me­lla. La cursa a l’esprint de MotoGP s’havia de dis­pu­tar desprès, i l’orga­nit­zació s’ha reu­nit amb els caps dels equips i s’ha deci­dit que no es feia.

En Moto2 no s’havien dis­pu­tat els dos terços de la cursa quan s’ha mos­trat la ban­dera ver­me­lla i per això només s’han repar­tit la mei­tat dels punts. La victòria ha estat per Tony Arbo­lino (Kalex) l’únic que ha arris­cat una mica i que ha tret quinze segons als seus rivals. Quan s’ha atu­rat la prova Jeremy Alcoba (Kalex) ocu­pava la quarta posició, men­tre que Albert Are­nas (Kalex) era el catorzè. El líder del mun­dial, Pedro Acosta (Kalex), ha cai­gut en la volta de for­mació, ha sor­tit l’últim i ha remun­tat fins al novena plaça.

L’única prova que s’ha com­ple­tat perquè no hi havia unes con­di­ci­ons tant dolen­tes en aquell moment, tot i que plo­via, ha estat la de Moto3. Ha gua­nyat Deniz Öncü (Kalex) que ha superat Ayumu Sasaki (Husq­varna) en l’última volta. El líder del mun­dial, Jaume Masià (Honda), ha aca­bat vuitè i ara només té qua­tre punts d’avan­tatge sobre el japonès. Xavier Arti­gas (CFMoto) ha cai­gut, com molts altres pilots, ha tor­nat a pujar a la moto i ha aca­bat setzè.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.