Dakar

Barcelona ja viu el Dakar

Motor. La plaça de la Rosa dels Vents és l’escenari de la presentació dels equips catalans i fins avui es faran les verificacions tècniques i administratives de 800 vehicles al recinte del Parc del Fòrum

La plaça de la Rosa dels Vents, al Port Vell de Bar­ce­lona, va ser l’esce­nari de la pre­sen­tació dels equips cata­lans i espa­nyols par­ti­ci­pants en el Ral·li Dakar 2024, que es dis­pu­tarà entre el 5 i el 19 de gener a l’Aràbia Sau­dita. En un acte obert al públic, alguns dels prin­ci­pals refe­rents de la prova, com Nani Roma, que torna al raid després d’un any d’absència i d’haver superat un càncer de bufeta, Isi­dre Esteve, Albert Llo­vera i el copi­lot Lucas Cruz van ser pro­ta­go­nis­tes de la pre­sen­tació al cos­tat del regi­dor d’Esports, David Escudé, el pre­si­dent del Port, Lluís Sal­vadó, i el direc­tor del Dakar, David Cas­tera. “Ha estat un plaer enorme gau­dir d’aquesta cerimònia a Bar­ce­lona, estar al cos­tat de l’afició i per­me­tre als afi­ci­o­nats de veure els cot­xes de prop”, va comen­tar Esteve, un dels home­nat­jats.

La comi­tiva de la com­pe­tició està ins­tal·lada al recinte del Parc del Fòrum des de dijous i hi romandrà fins demà per pas­sar les veri­fi­ca­ci­ons tècni­ques i admi­nis­tra­ti­ves de més de 800 vehi­cles, inclo­sos els de la cursa, assistència, premsa i orga­nit­zació. Aquest espai encara estarà obert al públic avui, d’11 a 17 h. En els pròxims dies tots aquests vehi­cles ani­ran embar­cant cap a l’Aràbia Sau­dita.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)