Més motor

Palou arriba tercer a les curses d’Indianapolis

Motor. Dissabte es disputa el GP d’Indianapolis al circuit interior del mític oval, i el diumenge 26, la 108a edició de les 500 Milles

L’Indy­Car desem­barca a l’Indi­a­na­po­lis Motor Spe­edway per afron­tar en la pro­pera quin­zena de dies dues impor­tants cur­ses en aquest mític oval. El català Àlex Palou hi arriba en la ter­cera posició de la gene­ral a només tres punts del líder, el nord-ame­ricà Col­ton Herta, amb 101 punts. L’aus­tralià Will Power és segon, amb 100 punts, i el pilot de Sant Antoni de Vila­ma­jor, actual campió, va ter­cer i en suma 98.

Aquest dis­sabte, dia 11, es dis­pu­tarà el GP d’Indi­a­na­po­lis al cir­cuit inte­rior del mític oval, i el diu­menge 26 serà el dia de la 108a edició de les històriques 500 Milles d’Indi­a­na­po­lis. Aquesta tra­di­ci­o­nal cursa començarà dimarts que ve, dia 14, amb les pri­me­res ses­si­ons d’entre­na­ments, que s’allar­ga­ran cinc dies fins al dis­sabte 18. El mateix dis­sabte es farà la pri­mera sessió de qua­li­fi­cació i el diu­menge 19 serà el dia de la pole. La set­mana abans de les 500 Milles es faran alguns entre­na­ments més.

La tem­po­rada pas­sada Àlex Palou va acon­se­guir en el GP d’Indi­a­na­po­lis la seva pri­mera victòria de l’any, de les cinc que va asso­lir, i després va ser quart en les 500 Milles.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)