Fórmula 1

Carlos Sainz firma amb Williams

Car­los Sainz serà pilot de l’escu­de­ria Willi­ams a par­tir de la tem­po­rada 2025. Després que Fer­rari, la seva actual escu­de­ria, anunciés la incor­po­ració de Lewis Hamil­ton per la tem­po­rada vinent, el madri­leny ha hagut de bus­car-se un nou equip.

Sainz ha fir­mat un con­tracte per les pro­pe­res dues tem­po­ra­des, 2025 i 2026, amb opció d’ampli­ació. Aquest movi­ment que s’emmarca dins de l’estratègia del cap d’equip James Vow­les per revi­ta­lit­zar l’equip i tor­nar-lo a la part alta de la gra­e­lla. Vow­les ha des­ta­cat les habi­li­tats i l’experiència de Sainz, con­si­de­rant-lo una peça clau per als futurs èxits de l’equip.

La decisió de Sainz arriba després de set­ma­nes de nego­ci­a­ci­ons i espe­cu­la­ci­ons sobre el seu futur. Mal­grat l’interès d’altres equips com Sau­ber/Audi, Sainz ha deci­dit unir-se a Willi­ams, on for­marà pare­lla amb Alex Albon. El madri­leny ha expres­sat el seu entu­si­asme per aquest nou capítol en la seva car­rera i l’opor­tu­ni­tat de con­tri­buir sig­ni­fi­ca­ti­va­ment al desen­vo­lu­pa­ment de l’equip, afir­mant: “L’objec­tiu és tor­nar a por­tar Willi­ams a la part alta de la clas­si­fi­cació”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)