Trial

Toni Bou s’exhibeix a Chambéry

Toni Bou (Mon­tesa) s’ha refet de la pri­mera prova del mun­dial d’X-Trial a Madrid, on va que­dar segon per dar­rere de Jaime Busto (Gas­Gas), i ha fet tota una exhi­bició a Chambéry, on s’ha impo­sat amb molta auto­ri­tat a tots els rivals. El pie­renc ha aca­bat les sis zones amb només sis punts de pena­lit­zació. Ha fet dos zeros (en la segona i en la quarta zona) i entre un i dos punts en les altres, sense cap fiasco. Adam Raga (Sherco) ha aca­bat quart, amb 30 punts de pena­lit­zació. Busto ha aca­bat segon (17 punts), per davant de Gabriel Mar­ce­lli (Mon­tesa), amb 18 punts.

Amb un pri­mer i un segon lloc cadas­cun, Bou i Busto com­par­tei­xen el cap­da­vant de la clas­si­fi­cació del mun­dial, que tindrà la pròxima prova a Clérmont-Fer­rand.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.