Trial

Bou té a tocar el 19è títol d’X-Trial

Motor. El pierenc serà demà el campió mundial, a dues proves del final del campionat, si suma una altra victòria en la cursa d’Àustria i Jaime Busto, el seu perseguidor, acaba tercer o pitjor

Toni Bou (Montesa) podria aconseguir el seu 19è títol mundial d’X-Trial i el seu 37è de la història en la prova de trial indoor que es disputarà demà a Wiener Neustadt (Àustria). Per ser campió, a falta de dues proves, el pierenc ha de guanyar i que Jaime Busto (Gas Gas), el segon classificat, finalitzi en la tercera posició o més enrere. Toni Bou suma 95 punts i el basc en té 31 menys, un total de 64 punts, quan queden tres proves i 60 punts en joc. S’ha de tenir en compte que cada pilot haurà de descartar el pitjor resultat de les vuit proves del campionat.

Si el pierenc guanya (20 punts) i surt d’Àustria amb 115 punts, i el basc és tercer (12 punts) i acaba amb 76 punts (-39), Toni Bou serà el campió mundial. Encara que Jaime Busto guanyés les dues darreres proves (40 punts) i sumés 116 punts, hauria de descartar el pitjor resultat, que és un setè lloc (2 punts) a Barcelona, i podria arribar com a màxim als 114 punts al final de la temporada. Estaria un punt per sota de Toni Bou encara que aquest no sumés cap punt en les dues darreres proves a Cahors (França) i a Tallinn (Estònia). El tercer és Gabriel Marcelli (Montesa), amb 51 punts, i si Toni Bou guanya ja no tindrà cap possibilitat. També competirà demà el català Àlex Canales (Montesa), que va debutar a Noruega amb una magnifica quarta plaça.

EL PROTAGONISTA

És la primera oportunitat d’assegurar el títol, però no és al cent per cent a les meves mans
Toni Bou
pilot de montesa
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)