Fórmula 1

Leclerc és el més ràpid per davant dels McLaren el primer dia del GP d’Austràlia

Verstappen, el campió mundial, comença amb el setè temps

Char­les Leclerc i el seu Fer­rari han sigut els més ràpids el pri­mer dia d’entre­na­ments del GP d’Austràlia amb el que s’ini­cia el mun­dial de Fórmula 1. El mone­gasc ha mar­cat un temps d’1:16.439 en la segona sessió i ha superat per poc més d’una dècimes als dos McLa­ren d’Oscar Pias­tri i de Lando Nor­ris. L’anglès havia fet el millor temps en la sessió del matí, i han millo­rat els seus regis­tres a la tarda. Lewis Hamil­ton ha acon­se­guit el cinquè millor temps del dia en la seva estrena amb el Fer­rari i s’ha que­dat a qua­tre dècimes del seu com­pany d’equip.

Max Vers­tap­pen, el campió mun­dial, ha por­tat el seu Red Bull a la setena posició (1:17.063) i s’ha que­dat a més de sis dècimes de Char­les Leclerc. Car­los Sainz ha com­ple­tat la pri­mera jor­nada d’entre­na­ments amb el seu nou Willi­ams en l’onzena posició a més de vuit dècimes del pri­mer. El madri­leny havia fet el segon temps en la jor­nada del matí, i a la tarda ha millo­rat poc. Fer­nando Alonso (Aston Mar­tin) ha aca­bat la jor­nada amb el tretzè temps a gai­rebé nou dècimes.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)