MotoGP

Le Mans, territori favorable

MotoGP. Marc Márquez tornarà a córrer aquest cap de setmana al traçat francès, un circuit en el qual ha guanyat quatre vegades en la màxima categoria i una en Moto2. El seu germà Àlex, amb un punt més, defensarà el lideratge

El mun­dial de MotoGP fa parada a Le Mans aquest cap de set­mana en la sisena cursa de la tem­po­rada. Aquest és un cir­cuit espe­cial per a Marc Márquez, ja que el traçat francès ha estat esce­nari d’algu­nes de les seves fites més des­ta­ca­des, amb un his­to­rial que el situa com un dels grans domi­na­dors de la pista de la Sarthe. Amb qua­tre victòries en MotoGP (2014, 2018, 2019 i 2020), un tri­omf en Moto2 (2011) i un podi en 125cc (2009), el traçat francès ha estat esce­nari d’algu­nes de les fites més des­ta­ca­des del pilot de Cer­vera.

L’any pas­sat, tot i els pro­ble­mes físics i les difi­cul­tats amb Honda, va sor­pren­dre amb una meritòria segona posició. Ara, en plena adap­tació a Ducati, Márquez hi arriba amb con­fiança i bons resul­tats, dis­po­sat a rea­fir­mar-se com un dels homes forts del cam­pi­o­nat.

Però enguany no totes les mira­des són només per a ell. El seu germà Àlex arriba a Le Mans com a líder del mun­dial, un punt per sobre del seu germà (140 a 139 punts) després d’un inici de tem­po­rada molt sòlid amb l’equip Gre­sini. El petit dels Márquez està sig­nant el seu millor any en la cate­go­ria reina i vol con­fir­mar la seva can­di­da­tura al títol. Els seus resul­tats i la seva regu­la­ri­tat, amb un tri­omf i tres sego­nes posi­ci­ons, l’han enlai­rat al cap­da­munt de la clas­si­fi­cació del mun­dial.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.