El joc de les estratègies
Motor. El Ral·li de Portugal comença avui amb una curta etapa al vespre que genera dubtes sobre si és millor sortir endavant, com prefereix Citroën, o deixar que rivals deixin nets de pols els trams
Els pilots encara recorden el tram de terra nocturn amb el qual l'any passat va començar el Ral·li Catalunya i el que els va fer patir el núvol de pols que, en no bufar el vent, s'hi va formar. Per això i un cop disputat ahir el tram de qualificació del Ral·li de Portugal, Mikko Hirvonen i Sébastien Loeb, els dos pilots de Citroën, van triar sortir primer i segon, respectivament, en la curta etapa que aquest vespre donarà inici a la quarta prova del mundial. En l'altre extrem hi haurà els dos pilots de Ford. Jari-Matti Latvala va ser el més ràpid en el breu tram de 4,96 km i, per tant, el primer a poder elegir posició de sortida. El finlandès es va decidir per la 17a, just rere Petter Solberg, l'altre pilot que ahir va rodar més ràpid que els de Citroën. “Els organitzadors han promès que no hi haurà pols i hi confiem. Pensem que serà més perjudicial que el tram estigui brut que no pas per la pols que pugui afectar la visibilitat”, va dir Latvala. Loeb, per la seva banda, va destacar que “per sort” l'estratègia de Ford no havia alterat els seus plans mentre que Hirvonen va especular que “el temps que es pugui perdre en tres trams curts es podria recuperar”.
LA FITXA
Publicat a
Notícies
Divendres,26 abril 2024