Entre l'esport i la nostàlgia
Ral·lis 2.0
Quan els ral·lis de velocitat pateixen per tenir una inscripció digna, els de vehicles històrics empenyen per conservar l'essència de la disciplina
La competició de velocitat és cara, però la regularitat es pot afrontar amb una inversió mínima i amb la satisfacció de poder divertir-se i poder fer bons resultats amb un vehicle poc potent
Seatés l'únic constructor de l'Estat que s'ha apuntat als ral·lis històrics amb una representació de la seva gamma dels anys 70 i 80
5.000
Euros
pot costar tenir un cotxe apte per disputar ral·lis de regularitat amb garanties de fer un resultat digne.
150
Euros
pot costar inscriure's en una prova de regularitat en carretera oberta. En carretera tancada, a partir de 250.
50
Cavalls
té el Seat 127 Seat Cotxes Històrics. És el menys potent dels sis de què disposa Seat i de tots els que disputen el campionat estatal.
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.