Ral·lis

Ogier, sol com un mussol

Motor. El pilot de Volkswagen domina amb autoritat el ral·li de Mèxic després de l'abandó del seu únic rival, Mads Ostberg. Segon és l'altre VW, Latvala, i tercer, el primer Hyundai, Neuville

Sébas­tien Ogier ja no té qui li planti cara en el ral·li de Mèxic. “Ara ja només toca con­tro­lar”, va dir el francès en assa­ben­tar-se de la reti­rada de Mads Ost­berg. El noruec va tren­car la sus­pensió del Citroën en el 12è tram, quan era segon, per bé que a més de 40 segons del Volkswa­gen cap­da­van­ter. La plaça d'honor és ara per al com­pany d'Ogier, Jari-Matti Lat­vala, que li cobreix les espat­lles. “Ja hem vist el que passa si ata­ques”, va dir el fin­landès. El que passa és que sovin­te­gen els acci­dents: el com­pany d'Ost­berg, Meeke, també va tren­car la sus­pensió, men­tre que Kubica (Ford) va bol­car dues vega­des, i una ava­ria va enfon­sar Hir­vo­nen (Ford). Amb tot ple­gat, l'Hyun­dai de Neu­vi­lle ha remun­tat des del vuitè lloc fins al ter­cer, però força lluny dels VW.

Fins al tram 14
1r Ogier-Ingrassia (VW Polo)
2h58:19.7
2n Latvala-Anttila (VW Polo)
a 52.5
3r Neuville-Gilsoul (Hyundai)
a 4:11.0
4t Evans-Barritt (Ford)
a 4:23.3
5è Prokop-Tománek (Ford)
a 6:35.6
6è Guerra-Rozada (Ford)
a 8:39.3
7è Atkinson-Prévot (Hyundai)
a 10:15.1
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.