Ral·lis

Latvala vol repetir

Motor. Després de guanyar per fi a Portugal, el finlandès anirà a totes en el ral·li de Sardenya

Jari-Matti Latvala (VW) no se n'amaga: “La posició de sortida ens afavoreix.” El seu company i líder del mundial, Sébastien Ogier, haurà d'escombrar les pistes de terra del ral·li de Sardenya –prop de la meitat dels 23 trams són nous, per bé que es manté la base de la prova a l'Alguer– les dues primeres jornades, demà i dissabte. Latvala sortirà cinquè –el seu lloc en el mundial– i trobarà les pistes en millors condicions, fet que li va valer la victòria en l'última cita, a Portugal. “Lluitaré fins al final”, assegura Ogier. Meeke i Ostberg (DS 3) miraran de parar els peus als VW Polo.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció