Ral·lis

Peu al ferro en un recorregut renovat

Motor. El ral·li més ràpid del WRC té un 75% de trams nous

El ral·li de Polònia arriba aquest any a la 72a edició, però només havia format part del WRC dos cops (el 1973 i el 2009) abans de tornar-hi l'any passat, en substitució del també històric Acròpolis. Els trams grecs tenien una merescuda fama de trencadors; les pistes poloneses, en canvi, destaquen per la rapidesa, amb mitjanes que voregen els 140 km/h. L'any passat, però, la prova va ser criticada per la feixuga incursió a la veïna Lituània, i aquest any un 75% dels trams són nous, en un recorregut més compacte. Caldrà seguir de prop Hayden Paddon (Hyundai) –segon a Sardenya– i Andreas Mikkelsen, que acaba de renovar amb Volkswagen i l'any passat va lluitar de tu a tu a Polònia amb el seu company Sébastien Ogier. I, és clar, l'ídol local Robert Kubica (Ford), principal artífex del retorn de Polònia al WRC.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció