Ral·lis

Peu al ferro en un recorregut renovat

Motor. El ral·li més ràpid del WRC té un 75% de trams nous

El ral·li de Polònia arriba aquest any a la 72a edició, però només havia for­mat part del WRC dos cops (el 1973 i el 2009) abans de tor­nar-hi l'any pas­sat, en subs­ti­tució del també històric Acròpolis. Els trams grecs tenien una meres­cuda fama de tren­ca­dors; les pis­tes polo­ne­ses, en canvi, des­ta­quen per la rapi­desa, amb mit­ja­nes que vore­gen els 140 km/h. L'any pas­sat, però, la prova va ser cri­ti­cada per la fei­xuga incursió a la veïna Lituània, i aquest any un 75% dels trams són nous, en un recor­re­gut més com­pacte. Caldrà seguir de prop Hay­den Pad­don (Hyun­dai) –segon a Sar­de­nya– i Andreas Mikkel­sen, que acaba de reno­var amb Volkswa­gen i l'any pas­sat va llui­tar de tu a tu a Polònia amb el seu com­pany Sébas­tien Ogier. I, és clar, l'ídol local Robert Kubica (Ford), prin­ci­pal artífex del retorn de Polònia al WRC.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)