Seleccions

L'empenta dels debutants

Mig bloc nou. Catalunya afronta la final d'avui amb un equip molt renovat, ja que nou dels divuit futbolistes de què disposa Toni Almendros competeixen per primer cop amb la selecció

La selecció ha vis­cut en aquesta fase final esta­tal una gran reno­vació. De fet, la mei­tat de la con­vo­catòria són fut­bo­lis­tes que, més enllà d'algun entre­na­ment, mai no havien com­pe­tit amb la samar­reta de Cata­lu­nya. Els nou­vin­guts, a més, han arri­bat amb força, tal com va que­dar demos­trat en la semi­fi­nal, en què Padi­lla i Josele van mar­car els dos gols de l'equip. Ells jun­ta­ment amb David López, Márquez, Guzmán, Denís Coch, Álex Fernández, Cana­dell i Pedro Bil­bao són la sabia nova d'un grup ben assen­tat.

“Poder repre­sen­tar Cata­lu­nya lluny de casa és una gran experiència”, relata Alberto Padi­lla, que explica com és la selecció: “Som un grup jove, de gent ale­gre que ve aquí a fer grans coses. Hi estic molt a gust.” Un altre dels que diven­dres va debu­tar és Álex Fernández, que pre­ci­sa­ment va subs­ti­tuir Padi­lla. El juga­dor del Sant­boià, del qual Toni Almen­dros és declara “un ena­mo­rat”, diu que la clau dels èxits és l'ambició que regna: “Aquest grup, siguem nous o no, té moltíssima gana i sem­pre està molt il·lusi­o­nat bus­cant la victòria.” Fernández i Padi­lla, amb tot, ara estan cen­trats a fer rea­li­tat els anhels de la selecció per alçar avui el títol de cam­pi­ons esta­tals. Tenen clara la recepta: “Anda­lu­sia és un rival fort i hem de sor­tir con­cen­trats; no podem encai­xar gols evi­ta­bles com en l'últim par­tit.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)