2a divisió FEF

2a DIVISIÓ B

BADALONA

Manolo Márquez (Badalona): «Necessitàvem un triomf»

El Badalona torna a ser primer gràcies al triomf contra el Lleida i a les ensopegades dels rivals directes

Després d'encadenar tres partits sense vèncer –el darrer, a més, una derrota al camp del cuer, el Santboià–, el Badalona afrontava la visita del Lleida amb un únic objectiu: sumar els tres punts. «Veient els nostres darrers resultats i el poc que queda per al final, més que bon joc, el que necessitàvem era un triomf. I ves per on, després d'haver marcat només un gol en les últims sis partits, en vam fer dos en quatre minuts», afirma el tècnic dels badalonins, Manolo Márquez, a qui no el preocupa el pobre bagatge del seu equip davant la porteria contrària, en què suma 30 gols en 30 partits. «Mirant la classificació, gairebé tots els equips tenim el mateix problema. Només l'Hospi s'ha destapat. Aquest any el grup està més igualat que mai i tothom pot vèncer tothom. Tots els enfrontaments que ens queden d'aquí al final són complicats, començant pel següent, l'Oriola, que a casa només ha perdut un partit», opina Márquez.

Jornada rodona.

El Badalona va ser l'únic dels set primers classificats que va ser capaç d'aconseguir els tres punts, una circumstància que els va permetre recuperar el lideratge, amb quatre punts de marge respecte al cinquè de la taula, el Sant Andreu.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)