Barça

La família Cruyff, sense abonaments

Error burocràtic. El Barcelona va suspendre automàticament els abonaments de l'holandès i de dos familiars més després de la seva defunció. El club ja ha demanat disculpes i ha promès solucionar-ho tan ràpid com sigui possible

El FC Barcelona, segons va informar ahir el diari El País, va suspendre sense previ avís els abonaments del Camp Nou de Johan Cruyff i dos familiars més de la temporada 2016/17, un tràmit que es va produir de manera automàtica després de la defunció de l'holandès, el 24 de març passat. Cruyff no pagava el seu abonament, per la seva condició d'exfutbolista del club, però sí que es feia càrrec personalment de dos abonaments més a nom de dos familiars seus, que ara s'han quedat sense cap opció de renovar els seus seients, ja que no van rebre cap tipus de notificació.

Davant la queixa formal de la família Cruyff per aquesta situació, la junta directiva del FC Barcelona els va demanar disculpes i va atribuir el tràmit a un error burocràtic. A més, el club els hi va prometre que el problema se solucionarà tan aviat com sigui possible.

Més disculpes

Ja la setmana passada, Josep Vives, el portaveu del FC Barcelona, va haver de demanar disculpes a la família de Johan Cruyff per l'absència de representants del club en la inauguració d'un carrer dedicat a la llegenda holandesa, a Vallfogona de Riucorb (Conca de Barberà), un acte al qual van assistir familiars de Johan Cruyff, l'expresident Joan Laporta i diversos aficionats anònims.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció