Barça

La llotja s'omplirà de nens per celebrar deu anys amb Unicef

2006-2016. 140 nens beneficiats per l'aliança entre el Barça i Unicef convertiran la zona noble del Camp Nou en la ‘llotja dels infants' en el partit de dissabte contra el Màlaga

Ahir al migdia es va presentar la campanya El triomf dels somnis, que commemora el desè aniversari de l'aliança entre el FC Barcelona i Unicef i que, entre altres accions, omplirà la llotja de l'estadi de nens en el partit que demà, a un quart de cinc de la tarda, disputarà el Barça contra el Màlaga. El club pretén aconseguir una imatge impactant amb la llotja dels infants, a la qual s'hi asseuran 140 nens, beneficiaris dels projectes de la Fundació FCB i d'Unicef, que estaran acompanyats d'una petita representació institucional del club, de la mateixa Unicef i també del Màlaga. “Serà una imatge simbòlica, un acte pioner i únic en el món del futbol”, destacava Jordi Cardoner, vicepresident primer del FC Barcelona, que va estar acompanyat per la presidenta del Comitè Unicef Catalunya, Anna Folch. “Les fites que ens vam proposar fa deu anys semblaven un somni, però després d'aquest temps s'han fet realitat. Estem molt orgullosos d'aquesta aliança, és coherent i no pot parar de créixer”, manifestava Folch.

En la prèvia del Barça-Màlaga hi haurà activitats infantils a l'esplanada de l'estadi, com el taller dels trofeus dels somnis, on els infants podran construir el seu propi trofeu. Després, a tres quarts de set de la tarda, l'activitat es traslladarà a l'auditori 1899, perquè els nens i nenes beneficiaris de l'acord entre el Barça i Unicef seran rebuts per membres de les dues entitats. Especialment destacable és el vídeo promocional de la campanya El triomf dels somnis, protagonitzat per Messi, Neymar, Mascherano i Luis Enrique, en el qual, de manera molt emotiva, s'equiparen els triomfs que els últims anys ha assolit el FC Barcelona amb alguna de les fites que han beneficiat més d'un milió d'infants gràcies a l'aliança entre el club i Unicef. El publicista Jorge Martínez ha dirigit l'espot, que es podrà veure a totes les televisions.

DES DEL 2006

15
milions d'euros
s'han invertit en les accions que han realitzat Unicef i el Barça conjuntament.

El logo d'Unicef, a l'esquena

En la seva exposició, Jordi Cardoner va destacar una frase que Tony Lake, el director executiu d'Unicef, va pronunciar durant la visita del Barça a Nova York el setembre passat: “No m'importa que el nostre logo estigui a l'esquena i no al pit, perquè el podem veure quan celebrem un gol.” El vicepresident blaugrana va concloure que a Lake li agrada “més que abans” la ubicació del logotip d'Unicef.

Per altra banda, la presidenta del Comitè Unicef a Catalunya, Anna Folch, va refusar emetre cap valoració sobre el nou patrocinador principal de la samarreta del Barça, Rakuten. “No entrem a valorar les altres aliances que tingui el FC Barcelona”, va sentenciar Folch, que tampoc no va voler fer cap comentari sobre si l'incomodava compartir la samarreta amb Qatar.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció