Barça

Les xifres de l’acord entre el Barça i Spotify

Diumenge els socis compromissaris han d’aprovar el contracte de patrocini entre el FC Barcelona i l’empresa Spotify. Quan es va anunciar l’acord, no es van publicar les xifres per clàusules de confidencialitat però Rac1 i el diari Sport han tingut accés a elles.

Spotify pagarà 60 milions d’euros per cadascun dels quatre anys per aparèixer a les samarretes del primer equip masculí i femení, i 5 milions pels tres anys a les d’entrenament. En total seran 255 milions d’euros fins la finalització del contracte. I pel que fa al nom del Camp Nou, pagarà 5 milions d’euros per temporada els quatre anys que durin les obres de l’Espai Barça, i 20 milions, també per any, les vuit temporades restants. En total seran 160 milions per aquests 12 anys en què l’estadi portarà davant el nom de Spotify.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)