Barça

Jenni Hermoso es perd l’eurocopa per una lesió al genoll

Males notícies per a Jenni Hermoso, que es perdrà la fase final de l’eurocopa. La davantera blaugrana ha abandonat la concentració de la selecció espanyola, que està preparant la cita a Anglaterra. Jenni s’ha fet un esquinç de grau dos del lligament lateral intern del genoll dret, segons ha comunicat la federació espanyola. La lesió és un cop per a la davantera i per a la selecció espanyola en les seves aspiracions a l’eurocopa. El seleccionador espanyol, Jorge Vilda, té previst citar una altra futbolista, tot i que estava treballant amb 28 jugadores i n’havia de descartar cinc per a la llista definitiva.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció