Barça

Remuntada contundent contra el València abans d’anar a Roma (5-1)

Nova victòria inapel·lable, amb la pega de no haver superat el rècord d’imbatibilitat

Qua­tre dies abans de visi­tar l’Olímpic de Roma, el Barça ha fet un pas més en el seu camí tri­om­fal en la lliga, amb una res­posta con­tun­dent després d’un gol del València (5-1).

El Barça aspi­rava a asso­lir un altre rècord, però s’ha que­dat sense per menys de cinc minuts. Si hagués resis­tit 16 minuts imba­tut, hau­ria igua­lat la sèrie d’imba­ti­bi­li­tat que el mateix equip blau­grana tenia de la tem­po­rada 2020/21 (962 minuts). Però el València li ho ha impe­dit. En un córner, la pilota ha botat a l’àrea petita i María Jiménez, atenta al pal llarg, ha mar­cat el 0-1 (12’).

El Barça, amb Jana Fernández, Bruna Vila­mala i Engen a l’onze ini­cial, ja havia tin­gut alguna arri­bada abans del 0-1. Poc després, ha mar­cat Crno­gor­ce­vic, però li han anul·lat per fora de joc (16’). L’empat ha arri­bat també pel cos­tat esquerre, des d’on Rolfö ha fet un xuc sec i ras que ha sorprès una des­a­for­tu­nada Enith (25’). Les blau­grana han dut la ini­ci­a­tiva, com sem­pre, però han hagut d’espe­rar al límit del des­cans per fer el 2-1. L’autora del gol ha estat l’altra late­ral, Marta Tor­rejón, que ha reco­llit una pas­sada excel·lent d’Aitana.

Després d’un tra­ves­ser de Walsh, Giráldez ha fet entrar de cap Gra­ham Han­sen, Osho­ala i Salma, que ha entrat amb tanta ener­gia que ha fet un pri­mer avís abans de mar­car dos gols, el pri­mer amb un xut ajus­tat al pal (60’) i el segon després d’una jugada estra­tosfèrica d’Aitana (66’).

Torna Cata Coll

Giráldez també ha fet entrar Cata Coll, que tor­nava després d’un llarg període sense com­pe­tir, de més d’un any, per culpa d’una lesió (74’). A l’altre cos­tat, Enith ha tin­gut feina i ha tret dos bons xuts d’Aitana. Encara hi ha hagut temps per a un penal a Salma, que Rolfö ha con­ver­tit en el 5-1.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.