L’Spotify Camp Nou lluirà un mosaic per potenciar l’ús del català en el Barça-Atlético
El missatge que hi haurà a la grada durant la diada de Sant Jordi forma part d’una campanya d’Òmnium i la UFEC
El dimarts 18 d’abril Òmnium Cultural i la UFEC - Unió de Federacions Esportives Catalanes - presentaran la campanya “L’esport treu la llengua” amb l’objectiu de potenciar l’ús del català en el món de l’esport. El tret de sortida serà durant la diada de Sant Jordi a l’Spotify Camp Nou, on la graderia lluirà un mosaic amb el lema “Comparteix el català” i la senyera en el partit contra l’Atlético de Madrid. En els dos clàssics disputats a l’estadi, el club va optar per no fer cap mosaic. A més, en la prèvia del partit es llegirà un manifest, hi haurà punts d’informació al voltant de l’estadi, un gran cartell i s’emetrà un vídeo en el marcador.
Aquesta iniciativa comptarà amb el suport dels principals clubs de Catalunya i més personalitats com esportistes de renom, periodistes o influencers. La meta és assolir més de 100.000 adhesions al manifest durant els pròxims mesos.