Barça

Els socis aproven els números del Barça

Els socis com­pro­mis­sa­ris del Barça han apro­vat la liqui­dació de l’exer­cici econòmic de la tem­po­rada pas­sada, la 22/23. Ho han fet amb un total de 376 vots a favor, 45 en con­tra i 20 vots blancs.

Tal com ha expo­sat el vice­pre­si­dent econòmic, Edu­ard Romeu, el curs pas­sat es va tan­car amb uns bene­fi­cis de 304 mili­ons d’euros, 30 més dels que s’havien pres­su­pos­tat en un inici. El club va acon­se­guir uns ingres­sos d’explo­tació de 1.259 mili­ons. amb una des­pesa de 1.165 mili­ons. Aquests ingres­sos han estat, en part, gràcies a les ope­ra­ci­ons extra­or­dinàries que va fer l’enti­tat, les ano­me­na­des palan­ques.

El pres­su­post

D’altra banda, el pres­su­post per a l’exer­cici 23/24, és a dir, el d’aquesta tem­po­rada, ha estat apro­vat amb 372 vots a favor, 37 en con­tra i 12 vots en blanc. Edu­ard Romeu ha expo­sat que el pres­su­post és d’un ingrés de 859 mili­ons d’euros i unes des­pe­ses esti­ma­des de 832 mili­ons d’euros. “Hem hagut de pren­dre deci­si­ons dures, dolo­ro­ses i gens sen­zi­lles d’exe­cu­tar. Sense cap ope­ració extra­or­dinària som capaços de no per­dre diners”, ha expli­cat el vice­pre­si­dent econòmic. Romeu ha recor­dat que la reducció d’ingres­sos es deu a la des­a­pa­rició de les palan­ques i a “l’exer­cici de l’exili”, com ell mateix ha defi­nit. “Espe­rem 78 mili­ons menys d’ingrés d’explo­tació de l’estadi, el museu, etc. L’afluència a la botiga i al museu és infe­rior, però ens vam anti­ci­par i vam obrir 8 boti­gues noves que com­pen­sen la del Camp Nou i incre­men­ten en 27 mili­ons més de pre­visió”, ha dit.

Romeu també ha vol­gut des­ta­car la feina feta a l’hora de rebai­xar la massa sala­rial. “En les des­pe­ses s’ha fet un esforç impor­tant. Si fa un any ens diuen que reduiríem 333 mili­ons del compte de des­pe­ses, no sé si tots estaríem en el mateix punt. El cost espor­tiu de 492 mili­ons inclou tot el club. S’ha fet un esforç impor­tant de con­tenció i totes les sec­ci­ons han tin­gut la seva apor­tació. És el pres­su­post més baix dels dar­rers anys i ho hem fet sense menys­te­nir la qua­li­tat del plan­ter”, ha expli­cat.

Ambi­light

El quart punt de l’ordre del dia feia referència a la rati­fi­cació del con­tracte de patro­cini amb Ambi­light TV, que també ha estat apro­vat amb 326 vots a favor, 39 en con­tra i 24 vots en blanc. El vice­pre­si­dent de l’àrea de màrque­ting, Juli Guiu, ha estat l’encar­re­gat d’expo­sar els detalls de l’acord. “Ha estat un any històric amb 20 part­ners nous. El tre­ball que ha fet l’equip comer­cial i de marca ha estat extra­or­di­nari”, ha dit, i ha defen­sat Ambi­light, a la qual ha defi­nit com “una empresa líder en el sec­tor tec­nològic”. “Aquest acord té una durada de qua­tre anys i tenim la pos­si­bi­li­tat d’esten­dre-ho dos anys més, fins a la tem­po­rada 2028-29. Tin­drem el logo en la màniga en els par­tits del pri­mer equip en totes les com­pe­ti­ci­ons. Amb aquest acord tin­drem un nou proveïdor ofi­cial de pan­ta­lles per a l’Spo­tify. Camp Nou. També tindrà presència en els panells publi­ci­ta­ris, l’o-tele­vi­siva i les lones publi­citàries de les por­te­ries”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)