El Barça, amb el logotip de Karol G a la samarreta en el clàssic
La cantant colombiana tindrà la seva marca a la samarreta culer en el clàssic i en el Barça-Vila-real de la Lliga F
La cantant colombiana Karol G tindrà el seu logotip en la samarreta del FC Barcelona en el clàssic davant el Reial Madrid el dia 21. En l’equip femení, aquest logotip el lluiran abans, aquest cap de setmana en el partit davant el Vila-real. La cantant colombiana és la llatina amb més reproduccions a Spotify en els últims 4 anys, tenint les seves cançons en més de 100 milions de llistes de reproducció a la plataforma.
El logotip de Karol G es tracta d’un cor espinat amb el nom de l’artista enmig del cor. Aquest canvi de logo vol homenatjar a aquelles persones que canvien les regles del joc, que superen barreres i que deixen llegat a les noves generacions per expressar-se tal com són, segons ha comentat el Barça en un comunicat.
El club posarà a la venda la samarreta d’edició especial avui divendres, junt amb Spotify i Karol G a les seves respectives pàgines web. Amb aquesta promoció, la colombiana està contenta. “El símbol del cor representa el que es va convertir en l’estil Bichota, un moment de la meva vida on vaig trobar força, resiliència i suport. Gràcies a Spotify i al FC Barcelona, veure’l a la part davantera d’una samarreta que inspira tant aquesta mateixa energia és realment important”, va dir Karol G.
Notícies relacionades
Notícies
Divendres,18 octubre 2024