Barça

El Barça oficialitza la venda dels seients VIP del futur Spotify Camp Nou

El Barça ha anunciat la venda dels seients VIP de l’Spotify Camp Nou en una operació treballada des de fa mesos i que ha permet al club tornar al compliment de la normativa de fair play financer de LaLiga.

La comercialització dels seients seguirà el format Personal Seat Licences, un model de gestió de l’explotació dels productes d’hospitality seguint les tendències arreu del món. Això provoca la creació d’un nou actiu intangible en què els inversos adquireixen un seient VIP i, posteriorment, s’encarreguen de comercialitzar-los o fer-ne ús ells mateixos.

El club blaugrana assegura que aquest model assegura els ingressos per tot el període d’explotació dels 475 seients amb dos inversors diferents de l’Orient Mitjà.

El Barça avisa, com ja va fer Laporta en la roda de premsa del dimarts, que hi ha clàusules de confidencialitat per preservar l’avantatge competitiu dels grups després, això sí, de rebre un inform positiu de l’àrea de compliance del club així com de la comissió econòmica.

L’entitat continua defensant que tota la documentació sobre aquests acords va ser traslladada a LaLiga abans de la mitjanit del 31 de desembre del 2024.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)