Barça

Hansi Flick: “Per a Iñaki no és la millor situació, però això és futbol”

El tècnic del Barça, Hansi Flick, ha atès els mitjans de comunicació després de la contundent victòria a casa contra el València (7-1). Aquestes han estat les seves declaracions més destacades:

Actuació de l’equip

“Avui necessitàvem cames fresques, i crec que tots han estat increïbles. Han estat implicats i han fet una gran feina”.

Situació a la porteria

“Com he dit abans del partit, a nivell intern hem decidit que jugués Szczesny. Sé que per a Iñaki no és la millor situació, però això és futbol i hem de prendre decisions. És una setmana amb Tek i són dues victòries”.

Actuació de Fermín

“Fermín s’ha merescut ser l’MVP del partit, ha intervingut en molts gols. Ha estat molt bé amb la pilota i en les finalitzacions. A més, ha estat molt dinàmic. Ha fet una actuació fantàstica”.

Més jugadors a la causa

“La meva feina és prendre decisions. És una bona situació tenir jugadors per escollit, i no només 11 disponibles. Avui hem demostrat que som un bon equip i han fet una gran feina”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció