Més bàsquet

Bàsquet formatiu

Contra molins de vent

L’Almeda, un equip format majoritàriament per excedents de les pedreres ACB, es va fer un lloc entre els vuit millors en el campionat d’Espanya júnior

El veterà tècnic Miguel López Abril, formador de jugadors com ara Navarro i Pau Gasol, és el principal artífex d’aquesta fita

A Migue­lito López Abril li bri­llen els ulls quan parla dels seus nois de l’Almeda. Amb la mateixa mirada i les matei­xes mans que ha mode­lat lle­gen­des del bàsquet inter­na­ci­o­nal com ara Juan Car­los Navarro i Pau Gasol, enguany ha acon­se­guit por­tar un m...

“Un, dos, tres, llibertat!”
És el crit de guerra que utilitza l’Almeda abans de cada partit o després de cada temps mort, com a mostra de solidaritat amb els presos polítics catalans.
Més catalans a l’elit
En el campionat d’Espanya júnior masculí, Catalunya va col·locar els seus tres equips entre els vuit millors: el Joventut va ser segon després de caure contra el Madrid en la final (66-72) i el Barça va acabar en la tercera posició en vèncer en el partit pel tercer lloc el Saragossa (76-77). L’Almeda va acabar vuitè.
Doble èxit cornellanenc
En categoria femenina, l’Almeda va acabar tercer classificat en el campionat d’Espanya, guanyat pel Sant Adrià. L’Uni Girona va acabar el torneig en la sisena posició.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.