ACB

Acord per Laprovittola

La Penya no haurà d’inscriure Laprovittola al dret de tempteig perquè el Madrid i el Joventut han tancat prèviament l’acord. En aquest cas la mediació del president Juanan Morales i el director esportiu, Jordi Martí, ha estat important per no tensar la corda ja que el grup inversor propietari del club verd-i-negre volia quedar-se l’argentí. Al final, després de no acceptar la primera proposta inicial d’uns 150.000 euros la Penya ha aconseguit obtenir quasi 300.000 euros per un jugador que acabava contracte. Qui sí que serà a la llista de jugadors sotmesos al dret de tempteig és Marko Todorovic per, si acaba jugant a l’ACB, qui el vulgui hagi de posar-se d’acord amb la Penya. Si opta per anar a jugar fora de l’ACB pot marxar lliure.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció