Eurolliga

Ja va traient els bitllets a Belgrad

Eurolliga. El Barça esvaeix dubtes i ja és a un triomf de la Final Four; divendres, primera oportunitat per sentenciar

Bayern (1) 66 Barça (2) 75

BAYERN MUNIC:Weiler-Babb (9), DeSahun Thomas (4), Dedovic, Lucic (17), Radosevic (2) -cinc inicial-, Hunter (7), Jaramaz (13), Obst, Rubit (14), Sisko i Schilling. 16/34 de 2. 4/24 triples (1 Weiler-Babb, 1 Jaramaz, 1 Lucic i 1 Rubit). 22/27 lliures. 35 rebots (8 Rubit). 13 assistències (4 Weiler-Babb) i 75 de valoració (27 Rubit).FC BARCELONA:Calathes (8), Laprovittola (9), Hayes-Davies (2), Mirotic (25), Sanli (3) -cinc inicial-, Davies (2), Exum (7), Sergi Martínez, Smits (12), Abrines, Kuric (7) i Jokubaitis. 20/30 de 2. 8/23 triples (3 Laprovittola, 2 Mirotic, 1 Exum, 1 Sanli i 1 Kuric). 11/12 lliures. 30 rebots (7 Calathes). 17 assistències (8 Calathes) i 82 de valoració (31 Mirotic).PARCIALS:17-26, 14-23 (31-49); 18-10 (49-59) i 17-16 (66-75).

31

valo­ració

de Miro­tic i 25 punts

El Barça té dues opor­tu­ni­tats per rema­tar la feina. I la sen­sació és que l’equip vol anar per feina i rema­tar-la diven­dres (20.45 h) en el quart assalt dels quarts a Munic. El Bayern està al límit i els blau­grana ho han detec­tat. Els de Saras, amb Hig­gins ja a l’expe­dició, van demos­trar ahir que, si estan inten­sos i con­cen­trats, no tin­dran rival. El més impor­tant és que els de Jasike­vi­cius, en el cas que enso­pe­guin perquè poden tenir un mal dia diven­dres, encara tin­drien una última opor­tu­ni­tat en un hipotètic cinquè i defi­ni­tiu par­tit al Palau Blau­grana perquè van recu­pe­rar el fac­tor pista. Sem­bla que no farà falta i el Madrid-Barça de semi­fi­nals de la Final Four està més a prop que mai.

El Barça va fer el que s’espe­rava: mar­car ter­ri­tori des del salt ini­cial i esvair dub­tes. La sor­tida dels blau­grana va ser explo­siva amb un Lapro­vit­tola impa­ra­ble amb 3/3 tri­ples i els blau­grana aga­fant 11 punts de renda ràpida­ment (5-16). A ell se li va sumar Miro­tic (14 de valo­ració). En el segon quart els va aga­far el relleu Exum (7 punts seguits) i Smits, ahir bri­llant. Abans del des­cans els de Jasike­vi­cius domi­na­ven de 19 punts (24-43).

Després del des­cans, els blau­grana van man­te­nir la renda, però una des­con­nexió de tres minuts va fer que el Bayern entrés en par­tit (49-59). Va ser, però, un miratge perquè lla­vors Miro­tic va ano­tar un tri­ple, un 2+1 i va fer que la diferència es dis­parés. El par­tit estava tren­cat.

Tho­mas i Obst, -3

Si en el segon par­tit al Palau DeS­haun Tho­mas i Obst van aca­bar amb 10/14 tri­ples, ahir l’exblau­grana va fer una sèrie de 0/3 i -2 de valo­ració men­tre que l’ale­many ni va llançar, amb -1 de valo­ració. Total­ment des­a­pa­re­guts.

ELS VESTIDORS

La primera part ha estat una definició de solidesa, en el tercer quart hem vist el típic Barça amb falta de concentració
Saras Jasikevicius
Hem sabut ser agressius i igualar el nivell físic que demanava el partit; hem de rematar la feina divendres
Nikola Mirotic

Semifinals: Andorra-Bursaspor i València-Virtus

En l’Eurocopa, el MoraBanc, en descens a l’ACB, disputarà la semifinal a partit únic a casa contra el Bursaspor turc, que ahir va eliminar el Cedevita a domicili (83-85) tot i el triple final de Pullen que va ser fora de temps. L’altra semifinal serà València-Virtus Bolonya. Els valencians van superar el Metropolitans (98-85).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.