ACB

La Penya es queda sense recompensa a la pista del cuer (85-77)

Albert Ventura s’ha enfrontat per primera vegada a la Penya després del seu adeu a l’estiu

La Penya, també sense Miguel Malik Allen que amb pro­ble­mes al maluc no ha viat­jat a Lugo, ha per­dut a la pista del Breogán on ha tin­gut a la mà el tri­omf després de remun­tar 16 punts de des­a­van­tatge (85-77). Albert Ven­tura ha vis­cut un par­tit espe­cial en enfron­tar-se per pri­mera vegada al seu exclub.

Els verd-i-negres han començat domi­nant amb 8 punts d’Andrews i un gran Prey en el joc inte­rior (8-16). Un tri­ple de Juan Fernández ha pro­vo­cat el temps mort de Duran (29-25). Momi­rov, amb un altre tri­ple, ha accen­tuat la reacció gallega amb un 19-4 de par­cial (del 23-25 al 42-29). El Breogán ha aga­fat 16 punts de renda (48-32) moment en què Car­les Duran ha situat una zona 3-2 tenint en compte que els gallecs són el pit­jor equip en tri­ples (25 per cent d’encert). Això ha permès un par­cial de 2-11 (50-43). Vives amb dos tri­ples i Andrews de líder ha posat més pressió amb un 2-16 (50-48). L’escorta nord-ame­ricà s’ha sen­tit impa­ra­ble situ­ant amb el seu 21è punt a la Penya a un sol punt al final del ter­cer quart (56-55). Uns minuts de fan­ta­sia de Bus­quets han situat la Penya sis punts amunt (61-67). Quan millor ho tenien els verd-i-negres el Breogán ha cla­vat cinc tri­ples seguits que han enfon­sat la Penya (78-73).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.