Més bàsquet

Espanya-Estats Units en les semifinals 3x3

la selecció espanyola s’ha classificat directament per a les semifinals del torneig 3x3 de bàsquet i s’enfrontarà dilluns als Estats Units en la lluita per accedir a la final. L’equip dirigit per Anna Junyent i Núria Martínez, amb Sandra Ygueravide (Spar Girona i Bàsquet Girona) i Vega Gimeno (Bàsquet Girona), ha perdut l’últim partit de la fase de grups contra Alemanya (15-18) però han acabat segones de grup.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció