ACB

La Penya dona la sorpresa a Vitòria (79-82) i talla quatre derrotes seguides

Els verd-i-j-negres superen un final d’infart al Fernando Buesa Arena

La Penya, sense Ruzic, ha donat la sorpresa a Vitòria (79-82) i talla una ratxa de quatre derrotes seguides sabent jugar un final d’infart on han aparegut els fantasmes de Saragossa. El Baskonia, amb Howard lesionat durant el matx, no ha aprofitat la situació que vivia la Penya.

El Joventut ha arrencat molt sòlid amb un Tomic impressionant (12-17). Els verd-i-negres però no han ajustat en defensa permetent tirs lliurats i anotant 5 triples seguits (32-23). Els de Laso han acabat el primer quart amb un 7/10 triples. Els de Miret però han tornat dins el matx amb encert i ordre en atac (47-47). La sortida del tercer quart ha estat optimista amb un 1-10 de la Penya (48-57). Els vitorians han perdut el control del partit i han començat a jugar amb individualitats. Això ho ha aprofitat la Penya per continuar castigant i dos triples seguits de Robertson i Hanga han donat un màxim avantatge de 14 punts (56-70). Però han aparegut els fantasmes i el talent individual, no d’equip, del Baskonia que ha començat a retallar fins a situar a tres punts (69-72). Tot i això semblava que la Penya lligava el partit amb un parcial de 0-6 (69-78). Però dues pèrdues en primera línia i 5 punts seguits de Jamaraz ha posat pressió (76-78). La Penya ha errat el tir i Moneke s’ha precitat i Tomic ha rebut la falta i ha anotat els dos tirs lliures (76-80). Rogkavopoulous ha anotat un triple (79-80). Dotson ha rebut la falta i ha anotat els dos tirs lliures (79-82). En l’última acció Baldwin s’ha jugat un triple que no ha tocat el cèrcol.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció