NBA

Els Sixers frenen els Cavs amb Paul George d’estrella (132-129)

Els Cavs, sense Mobley, punxen a Philadelphia tot i la baixa d’Embiid

Els Cavs, un dels equips més potent de la lliga, han perdut a la pista dels Sixers (132-129). No hi ha estat Joel Embiid però sí un Paul George brutal (30 punts) que ha entrat en el top10 de la història de triples anotats de l’NBA (2.283). Ha estat secundat per Tyrese Maxey (29) i 6 jugadors han arribar o superar els 12 punts anotats.- Pels Cavs, sense Mobley, han tingut a Donovan Mitchell (37 punts) i de Ty Jerome (33) com a jugadors destacats. D’altra banda, els Grizzlies, sense Ja Morant, han superat els Pelicans (139-126) amb 27 punts de Luke Kennard amb 7/9 triples i 20 punts de Jaren Jackson. Finalment el Hornets-Blazers ha estat molt igualat però se l’han endut el Blazers amb Anfernee Simons (27 punts) com a motor..

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció