WNBA

Taurasi, la millor jugadora de tots els temps, anuncia la seva retirada

És la màxima anotadora de la història a l’WNBA i 6 vegades campiona olímpica

Diana Taurasi, la llegenda del bàsquet mundial, ha anunciat la seva retirada als seus 42 anys. La jugadora dels Phoenix Mercuy és la màxima anotadora de la història a l’WNBA (10.646 punts), ha estat sis vegades campiona olímpica i tres de l’WNBA (2007, 2009 i 2014). Ho ha anunciat a la revista TIME de Phoenix. Posa punt i final a una trajectòria farcida d’èxits però sobretot sent un mirall per a moltes i molts aficionats al bàsquet Treu quasi tres mil punts a la segona màxima anotadora de la història de l’WNBA Tina Charles, va aixecar tres títols universitaris a l’NCAA i ha guanyat 6 Eurolligues en els 12 anys que va jugar a Europa.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció