ACB

Moncho Fernández: “Serà una prova de foc”

“Serà una prova de foc, juga­rem con­tra un dels rivals que millor juga de la lliga. Son fantàstics” diu Moncho Fernández en la prèvia del Baxi Man­resa - Girona d’aquest dis­sabte, en la què el tècnic es desfà en elo­gis per la tasca de Diego Ocampo “pel talent que tenen i pel ren­di­ment tant alt que ofe­rei­xen”. Té a veure amb la lluita i l’esforç. Son l’equip que força més pèrdues al rival i que anota més punts gràcies a aques­tes recu­pe­ra­ci­ons, top-3 en el rebot d’atac... No només ho fan bé sinó que tre­ba­llen molt i molt dur. És un dels millors equips i li afe­gim l’ambi­ent fantàstic que sem­pre hi ha al Nou Con­gost. Per això és una prova molt impor­tant per a nosal­tres perquè serà un par­tit molt exi­gent a nivell físic i men­tal” des­taca.

“El pri­mer és igua­lar el nivell d’esforç, llui­tar cada rebot, fer grans defen­ses d’u con­tra u i estar atents a les tran­si­ci­ons defen­si­ves. Si no excel·lim en tot allò que té a veure amb l’esforç no tin­drem opci­ons. Crec que serem capaços de fer-ho i estem pre­pa­rats. I després vindrà el bàsquet” asse­gura Moncho, que qüesti­o­nat per la clas­si­fi­cació, amb 4 par­tits de marge res­pecte el des­cens a manca de 7 jor­na­des, manté el dis­curs: “Res can­via i sem­pre ens enfo­quem en el mateix. Amb aquesta recepta hem anat crei­xent i la clas­si­fi­cació dirà el que hagi de dir quan s’acabi la lliga”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.