ACB

Durham: “Anirem a Andorra amb molta motivació”

El Bàsquet Girona buscarà a Andorra la victòria de la tranquil·litat definitiva, després de tres derrotes seguides, dues en vuit dies a Fontajau contra el Madrid i el Tenerife, els dos primers classificats. “Hi vam posar intensitat i sabíem que teníem possibilitats, però vam perdre per detalls”, explica Aljami Durham, que preveu un partit dur contra el Morabanc, que té una victòria més. “Espero un bon partit. Hi arribem amb moltes ganes, amb molta motivació. Hem d’estar intensos”. El nord-americà viu la seva primera experiència a l’ACB: “És una lliga top, molt competitiva, amb equips i jugadors de molt nivell.”

L’anglès al planter

Tant Durham com Jarod Lucas han participat el programa Feeding Your English with Frit Ravich, una iniciativa dissenyada per millorar les habilitats d’anglès dels jugadors i jugadores dels equips cadets i júniors (U15 a U18). Hi han participat durant tota la temporada uns 120 joves, de manera voluntària, en classes d’anglès setmanals, així com en trobades amb jugadors del primer equip del Bàsquet Girona i jugadores de l’Uni Girona.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.