Espanyol

Luis García: “Amb l’1 a 3 molts equips haurien abandonat”

L’entre­na­dor de l’Espa­nyol, Luis García, ha com­pa­re­gut en roda de premsa després de l’empat sobre la bot­zina con­tra l’Eldenc (3-3). Aques­tes han estat les seves decla­ra­ci­ons més des­ta­ca­des:

Valo­ració del par­tit

“Hem de ser més con­tun­dents tant en els refu­sos com en situ­a­ci­ons de cen­tra­des late­rals, que és com han arri­bat els tres gols. Si nosal­tres haguéssim tin­gut més encert de cara a por­te­ria el par­tit hau­ria aca­bat per­fec­ta­ment 6-3. L’equip ha insis­tit i ha gene­rat mul­ti­tud de situ­a­ci­ons amb dues pilo­tes al pal. Em quedo amb el punt i que por­tem sis par­tits con­se­cu­tius sense per­dre en una cate­go­ria com aquesta”.

Gols encai­xats

“Hem de con­ti­nuar tre­ba­llant, insis­tint i cre­ient amb els fut­bo­lis­tes. Tenen el nivell per acon­se­guir-ho. Si tenim més encert esta­rem més a prop de tor­nar a gua­nyar. La cate­go­ria és molt com­pli­cada i ningú regala res”.

Fe de l’equip fins al final

“Això és molt posi­tiu. Un equip que hi creu inde­pen­dent­ment dels cops que rebi. Amb l’1 a 3 molts equips hau­rien aban­do­nat. Aquest equip no aban­dona. S’ha de con­ti­nuar insis­tint per con­ti­nuar millo­rant”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.