Espanyol

L’Espanyol remunta l’Eibar per sumar la primera victòria (2-1)

Les blanc-i-blaves capgiren la diana inicial de les basques amb gols d’Arola i Lice Chamorro per celebrar el primer triomf des del retorn a Primera

L’Espa­nyol ha acon­se­guit la pri­mera victòria de la tem­po­rada remun­tant a l’Eibar a la Ciu­tat Espor­tiva Dani Jar­que (2-1). Les de Sara Mon­forte han aixe­cat la diana ini­cial de les visi­tants amb gols d’Arola i Lice Cha­morro a la segona mei­tat.

Ha tin­gut la pri­mera ocasió clara l’Espa­nyol, però ha per­do­nat Lice Cha­morro. No ho ha fet l’Eibar poc després, avançant-se sobre la mitja hora de par­tit. Es tor­nava a com­pli­car el pano­rama per un equip min­vat moral­ment després d’haver sumat dos punts en qua­tre jor­na­des.

Tot ha can­viat després del pas per ves­ti­dors. Arola ha acon­se­guit empa­tar ben aviat per creure en les opci­ons de gua­nyar. Era el segon gol de les cata­la­nes en lliga. Ha tin­gut imme­di­a­ta­ment el segon la mateixa extrem. Sem­blava que tot aca­ba­ria en tau­les, però Lice Cha­morro ha apa­re­gut per mar­car el segon quan res­ta­ven menys de deu minuts pel xiu­let final i fent embo­gir la gra­de­ria, la ban­queta i les com­pa­nyes.

La pri­mera victòria des del retorn a la màxima com­pe­tició feme­nina, la pri­mera a casa i el pri­mer par­tit en el qual l’equip ha sigur capaç de mar­car dos gols. Tot bones notícies.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)